Tlmič EXT Storia Lok V3 - Enduro Racing
Popis
Tlmič EXT Storia Lok V3 - Enduro Racing
Tlmič pre všetkých enduro jazdcov, ktorí hľadajú maximálnu možnosť nastavenia, skvelý výkon tlmiča, podporu v tých najťažších podmienkach a "neokukaný" dizajn.
Tlmič EXT Storia Lok V3 sa interne nastavuje na základe objednávky od zákazníka. Pre správne nastavenie je potrebné vyplniť objednávkový formulár s informáciami o svojom biku, hmotnosti jazdca atď. Pre objednanie nás prosím kontaktujte na info@gravity-shop.sk
Tlmič sa dodáva s dvoma pružinami!
- Metrické TRUNNION rozmery tlmiča
- TRUNNION uchytenie tlumiča
- 4 možnosti nastavenia (LSC-HSC-LSR-Lok patentovaný systém)
- Vysokoprietokový Ø29 mm hlavný piest
- Ø24 mm valve piston
- Ø14 mm piestnica
- Nová technológia Lok - Pokrokové otváranie - Tichý chod
- Oddelené okruhy pre prietok oleja (bump & rebound oil flow)
- Ultra low-friction úprava
- Továrensky vyladená technológia HBC
- Veľmi nízky tlak v expanznej nádobe pre maximálnu citlivosť (55 psi)
- Plné hydraulické nastavenie na mieru
- Hmotnosť: 636g (200×57 mm. Štandard uchytenie – 375 lbs. pružina)
LOK 2.0
2-way systém uzamykania je vylepšený, aby sa zabránilo akémukoľvek pohupovaniu pri šliapaní na akomkoľvek povrchu. Systém LOK je prispôsobiteľný a má prepúšťací ventil, ktorý zabraňuje poškodeniu, ak zabudnete páčku LOK pred jazdou z kopca otvoriť. Skladá sa z celkom nezávislého ventilového systému, ktorý riadi tok oleja v samostatnej komore. Silu vyvinutú, aby sa zabránilo akémukoľvek pohupovaniu, si môže jazdec zvoliť a upraviť podľa jeho preferencií. Verzia 2.0 ponúka väčšiu podporu a je tichšia než predošlá verzia.
Úprava s ultra nízkým trením
Väčšina klzných častí, ktoré tvoria EXT tlmiče, sú vyvinuté s technológiou trenia UltraLow. Piestnica je upravená tak, aby sa zvýšila životnosť, pevnosť a znížilo trenie. Klzné púzdra sú z karbografitu, tesnenia sú vyrábané na mieru a vyvíjané tak, aby neslabli a udržovali konzistenciu pri kontrole tlmiacich síl.
Hydraulická BOTTOM-OUT technológia (HBC)
Spoločnosť EXT Racing Shox predstavila túto funkciu na World Rally Car v roku 1994. Systém Hydraulic Bottom-Out umožňuje progresívnu kompresiu a vďaka tomu je možné jazdiť s mäkšou pružinou pre lepšiu trakciu. Systém HBC ovláda iba posledných 15% zdvihu. Môžete sa teda spoľahnúť na mäkší pocit a veľkú podporu v posledných milimetroch na zadnom zdvihu vašeho biku. Viac než 50% vyhradenej hydraulickej sily je výhradne k ovládaniu bottom-out. Vďaka tomu môžeme použiť menší dorazový krúžok a môžete počítať s každým milimetrom vašeho zdvihu. Systém V3 HBC, ktorý je súčasťou modelu STORIA, nie je externe nastaviteľný.
Značka | EXT |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Len registrovaní používatelia môžu pridávať príspevky. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Len registrovaní používatelia môžu pridávať hodnotenie. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.